Home » Uncategorized » Czy słyszeliście o blephasol roztwór do higieny powiek? – posłuchajcie jakie bywają opinie

Czy słyszeliście o blephasol roztwór do higieny powiek? – posłuchajcie jakie bywają opinie

kobieta

Aktualnie nie mówi się o produkcie Blephasol roztwór do higieny powiek. I to nie powinno nikogo zdziwić, bo muszą być ciekawsze tematy. Ale w tym miejscu uczynimy odstępstwo od tej zasady i opiszemy ów chyba ciekawy temat.
Zacznijmy pisać od tego, że zdrowie to pełen błogostan cielesny, psychiczny i ludzki, a nie tylko brak problemów medycznych, lub inaczej stan osoby, która ciesząc się dobrym poczuciem zdrowia, czuje się mocna i niezagrożona. Kobiety cechuje jednak odmienne nastawienie do odpowiedniego zdrowia.
A przechodząc do tematu – opiszmy blephasol roztwór do higieny powiek.
  Skład
Jedno opakowanie BLEPHASOL®zawiera 100 ml płynu micelarnego.
  Stosowanie

Płyn micelarny BLEPHASOL®używa się wykonując opisane poniżej, proste czynności:

na zamknięte powieki i rzesy nałożyć nasączony płynem wacik kosmetyczny, delikatnie masować, wykonujac okrężne ruchy

oczyścić brzeg powiek, naciskając delikatnie u nasady rzęs. Używać osobnego waciku kosmetycznego do każdego oka

  Wskazania

Warto abyś stosował BLEPHASOL®zawsze  jeżeli chcesz prawidłowo dbać o swoje oczy nasze i powieki szczególnie, w przypadku:

dolegliwości związanych z zespołem suchego oka

alergii narządu wzroku

zapaleń bakteryjnych powierzchni oka

nietolerancji soczewek kontaktowych

chorób skóry np. trądziku różowatego

stanów zapalnych gruczołów Meiboma występujacych wzdłuż brzegów powiek

 

  Opis

Blephasol® może być micelarnym roztworem wodnym, który zawiera substancje niejonowe, umożliwiające łagodne oczyszczanie powiek i ich brzegów.
 
BLEPHASOL płyn micelarny:

delikatnie rozpuszcza i usuwa zalegające na brzegach powiek substancje i bakterie

nawilża i daje uczucie natychmiastowego odświeżenia oczu

nie zawiera konserwantów

jest hypoalergiczny

Każda kobieta w życiu musi przejść poprzez dużo zmian co ma wpływ też w istotnym stopniu na jej zdrowie. Bóle kości, stawów i osteoporoza. Warto wiedzieć, że podobnie jak w przypadku kłopotów z sercem nasilenie również i owych objawów ma związek z trybem życia, jaki prowadzimy. W myśl zasady: przede wszystkim profilaktyka zapamiętajmy przede wszystkim, że na tzw. szczytową masę kostną która osiągamy pomiędzy 17 a 25 rokiem życia, pracujemy więc już w dzieciństwie i młodości. Odpowiednia dieta, ruch, słońce powinny stanowić o tym, że nasze ludzkie kości będą silne i twarde. Poza tym palenie tytoniu pogłebia niedobory wapnia i dramatycznie nasila procesy resorbcyjne w kościach (utrata masy kostnej) i prowadzi do wbudowywania w masę kostną pierwiastków ciężkich (ołów, kadm). Procesy te są szczególnie nasilone u osób z aglomeracji miejskich, gdzie zanieczyszczenie środowiska może być znaczne. Stwierdzono, że na każdym etapie życia budujemy ludzkie kości prawidłow proporcjonalną dietą bogatowapniową (chudy nabiał, rośliny strączkowe), trzeba nie mniej jednak przy tym pamietać, że nadmierna podaż wapnia może hamować przyswajanie magnezu. Ograniczyć należy spożycie produktow konserwowanych, na przykład konserw, szynki konserwowej, koncentratów zup, napojów typu cola, toniku, bo sa one m.in. źródłem dużych ilości fosforu, który też może zaburzać wchłanianie wapnia. Przy kłopotach z kośćmi należy rownież zmniejszyć spożycie soli, kawy, herbaty i alkoholu, który upośledza przemianę witaminy D. Oprócz diety ważne dla profilaktyki i leczenia właściwego osteoporozy są odpowiednie ćwiczenia i pływanie. Na osteoporozę szczegolnie narażone są kobiety o drobnej budowie, ważące poniżej 47 kilogramów, w których rodzinie wystepowała ta choroba. W tej grupie może czasem okazać się potrzebna hormonalna terapia zastepcza. Istniejąteż alternatywne sposoby leczenia właściwego i postępowania w zaawansowanej osteoporozie (są dostępne środki leczenia hamujące resorbcję kości, np. kalcytonina). Warto nie mniej jednak wiedzieć, że by hormonalna terapia zastępcza odniosla skutek w leczeniu osteoporozy, musi ona trwać przynajmniej 10 lat. Z najnowszych badań (Digest, 1997) wynika pomiędzy innymi, że terapia ta to także jedynie jedna z możliwych dróg w pre- i menopauzie. Ważne może być uświadomienie sobie, że klimakterium nie może być chorobą ale fizjologicznie uzasadnioną zmianą w życiu kobiety. Wskutek niekorzystnego oddziaływania licznych czynników środowiskowych i żywieniowych coraz więcej kobiet (np. w USA około 80 procent) ma dolegliwości menopauzalne, czasem o znacznym nasileniu.
Dodajmy rownież pare zdań o menopauzie. Niektóre kobiety robią to wszystko co mogą, byle by jedynie utrzymać wagę, taka jaką miały przed klimakterium. Wzrost wagi po menopauzie może być efektem spowolnionej przemiany materii. Najczęstszym pierwszym objawem menopauzy są zaburzenia miesiączkowania. Krwawienia powinny być bardziej obfite, powinny być bardziej lub mniej obfite, powinny pojawiać sie wcześniej lub występować nieregularnie. Równie często spotykane są zmiany nastroju, a dodatkowym czynnikiem wpływającym na ich nasilenie są zmiany sposobu życia występujące w tym okresie . Kolejnym objawem poczatkowym powinny być fale gorąca, które zazwyczaj pojawia się na dwa, trzy lata przed ustaniem miesiączki. Każdy z owych objawów albo ich zespół może świadczyć, o tym, że wchodzisz w okres menopauzy.
Wciąż jeszcze pare słów o właściwym zdrowiu kobiety. Masz prawo być czasem zmęczona. Nie musisz być ciągle na pelnych obrotach. I dlatego pomyśl, co najlepiej cię uspokaja: ulubiony serial, dobra książka, spacer, drzemka na kanapie czy może robienie na drutach. Na takie relaksujące zajęcia staraj się wygospodarować przynajmniej pól godziny każdego dnia. Może warto też zdjąć z siebie trochę codziennych obowiązków i do prasowania czy może sprzątania zaanagażować innych domowników – piszemy o tym w naszej psychologii. Ponadto rozsądnie wykorzystuj wolny czas. By szybciej sie regenerować, dużo częściej odpoczywaj. Zamiast brać jeden długi urlop w roku, podziel jego na dwa krótsze. Niektórym kobietom sluży tydzień wolnego po każdych trzech miesiącach pracy.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s